هزینه ارسال سفارشات در سان مبل

قبل از هر چیز باید توجه داشت مجموعه سان مبل سلامت سفارش شما را تا درب منزل تضمین می‌کند. به این معنا که ما با مجموعه‌هایی که تخصصشان صرفاً جابه جایی مبلمان است همکاری داریم. در واقع هر آسیبی به مبلمان شما وارد شود، سان مبل با هزینه خود سفارش را به کارخانه بر می‌گرداند.

هزینه حمل در سان مبل

نرخ مصوب هزینه ارسال

با توجه به پوشش کشوری اتحادیه باربری، امکان ارسال محصولات کارخانه سان مبل به سراسر کشور میسر است و تمامی هزینه‌ها بر طبق نرخ مصوب این اتحادیه محسابه می‌شوند. بنابراین خریداران محترم می‌توانند با خیالی آسوده از قیمت‌های مقرون به صرفه و منطقی، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

نحوه محاسبه هزینه ارسال

مبلغ سفارشنحوه محاسبه هزینه ارسال
سفارش بالای ۱۰۰ میلیون تومانبه صورت رایگان
سفارش بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان۵۰% هزینه باربری بر عهده سان مبل
زیر ۵۰ میلیون تومانتمامی هزینه‌ها بر عهده خریدار خواهد بود

هزینه کارگر و باربری طبقات تا درب منزل

خدمات باربری طبقات تا درب منزل و ارسال کارگر توسط مجموعه سان مبل تنها در تهران انجام می‌شود و برای ارسال‌های شهرستان این خدمات می‌بایست توسط خود مشتری صورت گیرد.

وسیله نقلیه شرکت‌های باربری که سان مبل با آن‌ها همکاری می‌کند خاور است. پس از رسیدن خاور به درب منزل شما با توجه به تعداد طبقات، به ازای هر طبقه و هر کارگر ۶۰ هزار تومان به هزینه کل اضافه می‌شود.

به عنوان مثال اگر شما در یک منزل ۲ طبقه سکونت داشته باشید و برای جابه جایی مبلمان خود به دو نفر نیاز داشته باشید، هزینه حمل تا درب واحد شما ۲۴۰ هزار تومان خواهد بود؛ هر طبقه ۶۰ هزار تومان، ۲ طبقه ۱۲۰ هزار تومان و ۲ کارگر در مجموع ۲۴۰ هزار تومان.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ارسال

هزینه باربری بیشتر به عواملی از جمله ابعاد، حجم سفارش و همچنین مسافت تا مقصد مشتری بستگی دارد. به عنوان مثال، هزینه باربری مبل ال در ابعاد ۲۳۰ در ۱۹۵ سانتی‌متر با فاصله ۲۰۰ کیلومتری از مبدا با مبل ال دیگری با ابعاد ۲۸۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر با فاصله ۵۰۰ کیلومتری متفاوت خواهد بود.