از کجا مبل بخریم ؟

از کجا مبل بخریم
می‌توان گفت که یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل در خرید لوازم منزل، انتخاب و خرید مبلمان مناسب می‌باشد و این موضوع ممکن است به دلیل تنوع بالا در سبک، طرح و رنگ‌هایی که در بازار وجود دارد، کمی گیج کننده به نظر برسد. در این مقاله به این پرسش که "از کجا مبل بخریم؟" پاسخ می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.
از کجا مبل بخریم

یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها در دکوراسیون داخلی منزل، مبلمان است که نقش مهمی در زیبایی خانه دارد. می‌توان گفت که یکی از چالش‌ برانگیزترین مسائل در خرید لوازم منزل، انتخاب و خرید مبلمان مناسب می‌باشد و این موضوع ممکن است به دلیل تنوع بالا در سبک، طرح و رنگ‌هایی که در بازار وجود دارد، کمی گیج کننده به نظر برسد. در این مقاله به این پرسش که “از کجا مبل بخریم؟” پاسخ می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

برای خرید حضوری مبلمان بهتر است به یکی از بازارهای مبلمان تهران مراجعه کنید؛ چون با وجود طیف وسیعی از انواع مبلمان که در بازارهای مبلمان تهران موجود است، شما می‌توانید مبلی که با سلیقه، دکوراسیون داخلی خانه و بودجه شما متناسب است را پیدا کنید. اما خب از کجا مبل بخریم و بازارهای مبلمان تهران کجا هستند؟

بازارهای مبل تهران کجا هستند؟

همان طور که گفته شد، چندین بازار بزرگ برای خرید مبلمان در تهران وجود دارد که انواع و اقسام مبل با سبک، طرح و پارچه‌های متنوعی را از تولیدکنندگان داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. طیف قیمت‌های این بازارها بسیار گسترده است و شما می‌توانید با مراجعه به یکی از بازارهای مبل تهران، مبل مناسب با سلیقه و بودجه خود را پیدا کنید.

در ادامه بازارهای مبل تهران را معرفی کرده‌ایم:

بازار مبلمان دلاوران

بازار مبل دلاوران از بازارهای مبل تهران بوده که در منطقه دلاوران تهران قرار گرفته است. حدود ۳۰۰ فروشگاه تخصصی مبلمان، سرویس خواب و صنایع چوبی در این بازار که در امتداد خیابان طویل دلاوران است، مشغول به فعالیت هستند. به طور قطع محصولات این بازار به شیکی و با کیفیتی بازار مبلمان یافت آباد و جاجرود نیست؛ اما مناسب برای کسانی است که به دنبال مبلمان با قیمت پایین هستند و بودجه کمی دارند. مواد اولیه از جمله چوب و پارچه مبل‌هایی که در این بازار عرضه می‌شوند به اندازه مبلمان بازار مبل جاجرود و یافت آباد درجه یک نبوده و همین موضوع باعث شده تا مبلمانی که در این بازار ارائه می‌شوند به نسبت ارزان‌تر باشند.

تولیدکنندگان بسیار زیادی در این بازار وجود دارند که انواع مبلمان را در سبک‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌دهند و شما می‌توانید مبلمانی با قیمت مناسب در این بازار پیدا کنید.  

ساعات کاری این بازار در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۰ است.  

بازار مبل جاجرود

بازار مبلمان جاجرود یکی از بهترین بازارهای تخصصی مبلمان بوده که در خارج از شهر و در ۲۰ کیلومتری شرق تهران، در مسیر جاده آبعلی قرار گرفته است. بازار مبلمان جاجرود دارای دو قسمت است که این دو بخش حدود ۵ کیلومتر از هم فاصله دارند که تولیدکنندگان معروفی در هر دو بخش این بازار مشغول فعالیت هستند.  

تولیدکنندگان مطرح بسیار زیادی در این بازار حضور دارند و شما می‌توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه باکیفیت‌ترین مبلمان در کشور را از تولید کنندگان بازار مبلمان جاجرود با قیمتی نسبتاً مناسب تهیه کنید. بازار مبل جاجرود حدود ۷۰ سال قدمت دارد و مبلمان بازار مبل جاجرود به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند مشهور هستند. استفاده از متریال درجه یک و ارائه ضمانت قابل اجرا از بارزترین ویژگی های بازار مبل جاجرود می‌باشد. ضمناً بازار مبل جاجرود قطب صادرات محصولات تولید کنندگان بنام ایرانی به کشورهای همجوار می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم این بازار که آن را از بازارهای دیگر متمایز می‌کند این است که بازار مبل جاجرود به صورت تخصصی مبلمان سبک کلاسیک، استیل و سلطنتی را عرضه می‌کند که می‌توان گفت بهترین مبلمان در این سبک را می‌توانید در بازار مبل جاجرود پیدا کنید. البته این به این معنی نیست که سبک‌های دیگر مثل مبلمان راحتی در بازار مبل جاجرود موجود نیست؛ مبلمان راحتی و مدرن در تنوع بسیار بالایی در بازار مبل جاجرود با بهترین کیفیت عرضه می‌شود. بدون شک شما می‌توانید مبلمان مناسب با سلیقه، دکوراسیون داخلی خانه و متناسب با بودجه خود را در این بازار تهیه کنید.

کارخانه و شوروم سان مبل نیز در بازار مبل جاجرود قرار دارد که با سال‌ها تجربه حرفه‌ای در تولید مبلمان نئوکلاسیک و مدرن، مبلمان با کیفیت و متنوع را به خریداران عرضه می‌کند.

بازار مبل یافت آباد

ممکن است وقتی اسم بازار مبل به گوشتان می‌خورد بلافاصله بازار مبل یافت آباد به ذهنتان بیاید. این بازار بزرگ مبلمان در سمت غربی تهران قرار گرفته و نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های متعددی در آن جا قرار دارند. بسیاری از فروشندگان مبلمان هم در این بازار فروشگاه دارند.

بازار بزرگ یافت آباد دارای دو بخش است که این دو بخش به وسیله بزرگراه از هم جدا می‌شوند. بخش اول و اصلی آن شامل صدها فروشگاه و مرکز خریدهای بزرگی است که می‌توانید انواع مبلمان منزل و اداری را در آنجا پیدا کنید. تولیدکنندگان مبلمان در بخش دوم بازار یافت آباد قرار دارند. گشت و گذار و انتخاب مبل در بازار بزرگ یافت آباد حداقل نیازمند یک روز کامل است، پس یک روز خود را خالی کنید تا بتوانید در این بازار مبلمان مناسبی را برای خانه خود پیدا کنید.

بازار مبل یافت آباد خود شامل بازارهای متعددی است که در این جا بعضی از معروف‌ترین و بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بازار مبل ایران شماره ۱، بازار مبل ایران شماره ۳، بازار مبل کاسپین، بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل پاسارگاد و بازار مبل ونوس

بازار مبل ایران شماره ۱

این مرکز خرید دارای ۵ سالن مجزا، با نام‌های سعدی، خیام، حافظ، فردوسی و مولوی است. شما می‌توانید جدیدترین و مدرن‌ترین مبلمان خانگی و اداری و صنایع چوبی را در این بازار ببینید و در عین حال از زیبایی معماری ایرانی که در ساخت این مرکز تجاری در نظر گرفته شده، لذت ببرید.

این بازار امکانات خوبی را برای بازدیدکنندگان مهیا می‌کند تا بتوانند در عین انتخاب و خرید مبلمان، از اوقاتی که در این مرکز خرید می‌گذرانند، لذت ببرند. این پاساژ زیبا دارای تهویه مناسب و رستوران‌های متعدد است که می‌توانید زمانی را برای استراحت و میل کردن غذا در این رستوران‌ها سپری کنید.

بازار مبل ایران شماره ۱ از ساعات ۹ تا ۲۱ در روزهای عادی و از ساعات ۹ تا ۲۰ در روزهای تعطیل پذیرای بازدیدکنندگان است. شما همچنین می‌توانید از پارکینگ عمومی این مرکز خرید بزرگ استفاده کنید.

بازار مبل ایران شماره ۳

می‌توان گفت که بازار مبل ایران شماره ۳ مدرن‌ترین و لوکس‌ترین بازار تخصصی مبلمان در بازار بزرگ یافت آباد است که در سال ۱۳۹۰ در زمینی به وسعت ۷۰ هزار مترمربع، برای ایجاد محیطی شیک و زیبا ساخته شد. در این بازار برندهای بزرگ مبلمان داخلی و نمایندگی‌های برندهای معروف خارجی، مبلمان کودک، انواع پارچه و اکسسوری‌های مبلمان وجود دارند.

این بازار شامل ۹ طبقه است که ۶ طبقه آن تجاری بوده و ۳ طبقه پارکینگ عمومی است. امکانات رفاهی بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان در این بازار وجود دارد که شامل ۳۴ رشته پله برقی، ۵ آسانسور نفربر، آسانسور مخصوص حمل بار، سوپرمارکت، اتاق سیگار، رستوران‌های متنوع و کافی‌شاپ‌های مدرن و زیبا است.

یکی از ویژگی‌های برتر بازار مبل ایران شماره ۳، داشتن سالنی برای رویدادهای فصلی، نمایشگاه و کنفرانس‌ها در صنعت مبلمان است.

ساعات کاری بازار مبل ایران شماره ۳ در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۲۰ است.

بازار مبل کاسپین

بازار مبل کاسپین در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و بهترین طراحان و معماران در ساخت این مجموعه بزرگ همکاری کرده‌اند. امکانات رفاهی خوبی در این بازار به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود تا از زمانی که در این بازار سپری می‌کنند نهایت لذت را ببرند.

این مجموعه دلیل وسعت بنا، طراحی و ساخت آن در ۳ فاز صورت گرفته که تا به امروز ۲ فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفته و احتمال می‌رود به زودی فاز سوم هم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

بازار مبل خلیج فارس

یکی از بهترین بازارهای مبل در یافت آباد، بازار مبل خلیج فارس است که در خیابان یافت آباد شرقی قرار دارد. این مجتمع زیبا در ۵ طبقه تجاری، در سال ۱۳۸۸ ساخته شده که معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد.

بازار مبل خلیج فارس یافت آباد یکی از آن بازارهایی است که می‌توانید زیباترین و جدیدترین مبلمان را در آن جا پیدا کرده و از اوقاتی که در آن سپری می‌کنید لذت ببرید.

بازار مبل پاسارگاد

می‌توان گفت بازار مبل پاسارگاد محبوب‌ترین بازار تخصصی در زمینه مبلمان و سرویس خواب بوده که معماری آن با الهام از فرهنگ اصیل و کهن ایرانی طراحی شده است. این بنا در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و در ۳ طبقه تجاری و ۳ طبقه پارکینگ عمومی ساخته شده است.

شما می‌توانید فروشگاه‌های برندهای معتبر داخلی و نمایندگان برندهای مطرح خارجی را در این مجتمع تخصصی پیدا کنید. انواع اقسام مبلمان، از مبلمان کلاسیک و لوکس گرفته تا مبل استیل و راحتی، در این بازار عرضه می‌شوند. طیف قیمت‌ها در بازار مبل پاسارگاد بسیار وسیع است و شما حتماً می‌توانید مبلمان مناسب با بودجه خود را در این بازار پیدا کنید.

بازار مبل ونوس

بازار مبل ونوس هم یکی دیگر از بازارهای محبوب مبلمان در بازار بزرگ یافت بوده که در سال ۱۳۸۳ ساخته شده است. شما می‌توانید بهترین کالاهای چوبی و مبلمان را از این بازار تهیه کنید. این بازار دارای دو طبقه تجاری است که شامل ۵۰ فروشگاه است و پارکینگ عمومی آن به اندازه ۱۵۰ خودرو ظرفیت دارد.

امکانات رفاهی مناسبی در این بازار به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود که شامل رستوران و تالار پذیرایی است که ظرفیتی برابر با ۱۱۰۰ نفر دارند.

از کجا مبل بخریم ؟

می‌توان گفت که بازارهای مبل تهران از بهترین‌ها در خاورمیانه هستند و کیفیت مبلمان و صنایع چوبی که در این بازارها عرضه می‌شود بسیار بالا است. فرقی نمی‌کند که قصد خرید مبلمان برای جهیزیه را دارید یا می‌خواهید مبلمان خانه خود را تغییر دهید، در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب و خرید مبلمان خانه خود حتماً به یکی از این بازارها سر بزنید. ما در سان مبل در بازار مبل جاجرود منتظر دیدار شما عزیزان در محل کارخانه هستیم.

۵/۵ از مجموع ۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error: